Underbar dag.

Jisses, den här dagen har bara flugit iväg. Har haft en väldigt fin dag. :)
Strax efter frukost och bus, så kom Sus och hennes dotter N. Vi drack kaffe, medans barnen lekte. :)
Hon stannade en stund, tills L kom med den runda magen. hihi. :) Då dracks det ännu mer kaffe.
Så idag har jag fått prata skit om allt och ingenting halva dagen. Hur jävla skönt som helst.
Lillgrisen åt pannkaka till lunch och sedan somnade han. Han vaknade lagom till när L gick.
Då skrev vi handlingslista och gick till affären.

När vi kom hem så slängde vi in kycklingen i ugnen.
Tänkte att vi skulle äta kyckling med "hawaiimix" (ni vet sådan fryst påse med ris och ananas och grejer i).
Håller även på med att göra pariserbullar igen. NomNom.
Vart så fruktansvärt baksugen, så det finns inte. Så passar på när jag ändå är ensam.
Karln skulle iväg och fiska nu efter flytten. Så då kan jag roa mig med att äta bulle sedan ikväll och kolla på tv.
....Eller så fastnar jag här som vanligt. ;) Haha.

Jag måste bara säga en sak. Jag älskar att umgås med min son. Vi har så jävla roligt ihop. Haha.
Han är en riktig liten lustigkurre! :D
Nej, nu ska jag och han baka ut bullarna.

Hoppas eran dag har varit lika fin som min. :)
Bye. (bilden har ni sett förut.)
hfhfth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0