Underbar dag igår. :)

Herregud vilken fin dag jag hade igår! :)
Min kära mor lät mig ha sovmorgon, klarade av att sova till elva!! Mycket skönt.
Sedan var det upp och äta frukost, som egentligen var lunch. Sedan kom Tant L och hämtade mig.
Åkte hem till henne och blonderade utväxten. :) Det vart jätte bra! :)
Drack kaffe med L och M, sedan hämtade vi karln och Lillgrisen. Drack lite mer kaffe och åt kakor. :)
Sedan gick vi ner till badstranden. Kollade på när småsyskonen fiskade krabbor, låg och solade, plaskade med Lillgrisen osv.
Lillgrisen var inte alls nöjd på sin mor som doppade ner hans rumpa i vattnet! Inte alls kul att stoja och busa i det iskalla vattnet. Var roligare att bara stå i vattnet och kasta stenar. :) Sötunge!
Sedan var klockan helt plötsligt mycket och det var  dags att gå hem och göra middag/kvällsmat.
Lillgrisen gick och la sig och jag och karln mös i soffan med ice age 3 och chips.

Helt klart en mycket fin dag.
Fick även lite kläder av M. Tack så mycket! :) Har zebralinnet på mig nu faktiskt. skitgulligt.
Älskar zebramönster. =)


Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Dricker lite kaffe nu och funderar på vad dagen har att erbjuda.
Är ju klassisk svensk sommar, det vill säga regnet öser ner. Haha.
Kanske ska passa på att baka lite med min syster? Lovade ju henne det häromdagen.

Ja. det märker man.
Ska spela lite grann nu, tänkte jag i alla fall. :)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0