Tröttis.

Jisses vad trött jag är. Sjukt seg.
Sitter och spelar onödiga "letarspel" och väntar på att mamma ska vakna.
Hon och jag hade tänkt att vi skulle åka till en leksaksaffär och kolla på om de har en larv. Alltså till Littlest PetShop åt Lillasyster Tajja.
Sedan tyckte jag att vi kunde svänga förbi systemet. Köpa lite gott så man kan ligga på plåttaket sedan och bara steka. =)
...Men ja. Får se hur det blir med det där, eftersom att hon inte vaknat än! Suck!

Karln, hans mor och hans lillebror åkte just. Karln och lillebrodern ska iväg och fiska. Ovanligt va? ;) Haha.
Och hans mor skulle iväg till någon vän i närheten tror jag det var.
Så det vart lite folk här nu. Sitter med min ensamma kaffekopp, som snart behöver påfyllning.

Har egentligen inget vettigt att skriva. Men har jag någonsin det? Haha.
Så får ta och kolla facebook och sedan spela lite mer. :)
Vi hörs säkert senare.

Bye.
fhdfhfd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0