Trött

Jag börjar bli riktigt trött. Segt.
Lillgrisen har gått och lagt sig (för länge sedan), så har ingen att umgås med nu.
Så tröttheten slår till...
Tänkte att jag skulle lägga mig i ett bad och läsa min bok. Har ju inget bättre för mig just nu så.
Huvudvärken börjar dock hitta sin rätt igen, inte ovanligt.

Men även om mitt humör låter negativt, så är det inte det.
Idag mår jag bra.
På onsdag kommer syster L hit. :) Tjohej!
Längtar...
Sedan åker jag och Lillgrisen upp till Dalarna. Myspys.
Nej, nu ska jag skutta ner i ett varmt bad.
Bye Bye. (tycker det är en mysig bild. Ja, det är mina ben.)
jkfhjhkk

Kommentarer
Postat av: Mams

Schetanes!

Så snygga ben du har:)

Pöss

2010-07-27 @ 00:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0