Sovande gris.

Lillgrisen har lagt sig för att sova middag. Ja, han somna själv i rummet och vuxensängen idag också. (jag skryter inte alls. ;))

Själv ska jag fixa iordning mig, så jag ser ut som en normal människa. Känner mig som ett troll.
Har ju så svårt att sova utan karln, fast när jag är här i Dalarna går det hyfsat ändå. :)
Och snart kommer systeryster, så då blir det fika! :)
Tänkte ju att jag skulle följa med henne in till stan igen sedan, man kanske kan fråga om vi kan ta en tripp till kyrkogården innan vi åker in.
Är alltid där minst en gång varje gång jag är här, pratar lite med mormors och morbrors gravsten, samt barndomskompisen och morfar. (varför vet jag dock inte, eftersom att det endast är deras kroppar/kistor som ligger där.) Och nej, jag tror på andar, så det är inte det. Men jag tror bara inte att de spenderar sin tid till att vara på kyrkogården...
Men det går av bara farten att man pratar lite grann. :)

Sedan får vi se. Ska ringa folk och se om de vill umgås med mig i stan sedan.
Har dock inte vagnen med till Lillgrisen, men orkar han inte gå, så får jag väl bära honom. ^^ haha.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0