öl, dans och grön tröja.

Godmorgon! :D
Har nu varit vaken sedan klockan sju och mår som en gudinna. Haha.
nejdå. :P Är jävligt trött och lite smått seg i kolan.
Drack öl och dansade halva natten igår, det gillas! =)

Skulle egentligen vara hemma och ta det lugnt igår, men så kom C hit och jag drack några öl/cider.
Kastade på mig lite kläder, så åkte vi hem till henne.
Åt vattenmelon och drack ytterligare en öl. Pratade, pratade och åter pratade.
Sedan gick vi till en krog som finns här i byn. (ja, trots att det är ett litet ställe så har vi två krogar! Haha.)
Dansade och dansade och drack öl.
Det bestående skämtet: mannen med den gröna tröjan. Haha. Skrattade så jag tjöt!

Hade verkligen svinkul. Inte full, bara glad i hågen!
Härligt.
Jag har ju haft lite smått problem med att hålla koll på hur mycket jag dricker.
Jag kunde hälla i mig hur mycket som helst, bara för att...
Men på det senaste året har jag varit "duktig". I och för sig dricker jag nästan aldrig nu heller. ^^
Men endå. Jag är stolt att jag kommit såhär långt.


Nu ska jag umgås med min son.
Hoppas ni har en bra dag.
Bye. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0