Ö&B och ångest

Skit vad jag är trött. Men ska snart börja röja i köket.

Karln åkte för en stund sedan, han ska ju leka skogsmulle i en vecka.
Känns redan tomt och konstigt. Som att han tog en del av mig med sig.
Men ack vad mysig och pussig han var innan han åkte, det gillas! :)
Lillgrisen ligger och sover middag just nu. Så jag sitter här själv.
Ska passa på att äta något, känner att det kan vara en bra idé.
Är lite skakis från vår tur till Ö&B fortfarande.
Helt plötsligt kände jag ångesten komma krypande, så jag fick springa ut därifrån.
Pratade i telefon med L en stund och fick nerverna i schack, så klarade av att gå in igen i alla fall.
Allt detta beror endast på att jag inte sovit inatt. Antar jag.
För i övrigt mår jag bra nu.
Nej, dags att glo in i kylen.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0