Nya möblerna.

Fasligt trött. Känner att jag skriver det ofta. :/
Men men. ^^
Vardagsrummet blev jätte bra med de "nya" möblerna.
Finns lite mer att sitta på nu. :) Och bordet kommer inte ge mig mardrömmar. haha.

Lillgrisen var jätte duktig idag. Plockade ihop allt i sitt rum själv.
Jag behövde bara be honom plocka upp, sötnosen.
Han börjar bli en stor kille nu! :)
Nu har han i alla fall gått och lagt sig, precis nyss.
Skittrött var han, ledsen över att han inte fick sova i strumpor. Haha.
Arg för att Karln inte var hemma och sa godnatt. (men det blev bättre efter vi ringt och sagt godnatt i alla fall.)
Och kramig.
Stensomnade på direkten  gjorde han dessutom :)


Nu ska jag spela lite grann tror jag.
Hoppas ni haft en bra dag.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0