lite mer tid...

Så... nu har jag tid att skriva lite mera. ^^

Sitter nu och kollar på när Lillgrisen äter middag. potatissallad och köttbullar. Haha. Ja, det är varmt och jag är lat.
Idag har vi myst, varit nere till kiosken och köpt glass och sedan gick vi en sväng till affären och köpte blöjor.
Efter det har vi kollat på båtar och traktorer, Lillgrisens favoriter. =)
Där emellan har vi hunnit ta en varsin dusch, lekt lite mer och sådär. Ätit och fikat.

Förresten... JAG BADADE IGÅR!!! i havet dessutom.
Jag höll på att frysa tårna av mig sedan, de var helt kritvita. Hahah. Lyckat.
Jag som aldrig badar. Bläää. Men ja. Första badet i år. Och förhoppningsvis det enda. Haha.


Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. det märker man..
C kanske kommer =) Blir nog bra :)


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0