Långt.

Haha. läste just M:ets kommentar nedanför. ( www.disgustingqueen.blogg.se )
Och nej jag var inte hurtig. Jag var på fruktansvärt dåligt humör och massa folk var hemma.
Så mitt enda val var just att gå ut. :P Fungerade super och jag var så trött så jag inte orkade vara irriterad längre.
Idag har jag dock ont i låren. Kan det vara muskler?? Har jag sådana? :O Hahah.
Dagen idag har varit fin.
Började dagen med att äta frukost och platta håret. Samtidigt som Lillgrisen åt frukost och dansade.
Sminkade mig lite snabbt och hafsigt och gick bort till S och lilla trollungen N.
Drack kaffe och  var social, medans barnen busade och målade. =) Mycket trevligt.
Sedan gick jag hem och lämnade Lillgrisen hos karln, eftersom att jag skulle till verksamheten.
Och nej, han är inte helt frisk från vattkoppor än, så han får inte vara på dagis idag eller imorgon heller.
Mötte upp S igen och gick in och gluttade på H&M. Tur att det inte fanns något trevligt där inne. ^^,
Satt mig och pusslade en stund inne på verksamheten. Innan vi gick promenad.
Gick till ett matställe och beställde grekisk sallad utan oliver. Var skitgott! Enormt mycket fetaost. NomNom!
Sedan spelade vi minigolf, under tiden tyckte jag att jag var sämst och jätte dålig. Efter vi räknat ut resultatet var det tydligen jag som vunnit. Av 6 personer. Galet!
Sedan gick vi hem.

Väl hemma kastade jag in lite tvätt i maskinen och gick och handlade.
Och beställde en pizza. Jag måste ha sett väldigt rolig ut när jag kom gående.
På ena axeln hade jag min väska hängandes. (i den hade jag lagt 2liter cola, 0,5l cola och en mjölk.
I ena näven hade jag en påse med vattenmelon, en mjölk och en yoghurt, och 2l jordgubbar och grädde.
Och i andra armen bar jag en familjepizza. Ja, jisses. Händigt värre. :P

Så ikväll har vi gottat oss med pizza och efter ett tag jordgubbar med grädde. Galet gott! =)
Nu är jag dessutom äntligen klar med tvättstugan. Efter många om och men...
Riktigt redig flicka idag. Haha.
Nu ska jag ta en dusch och sedan lägga mig tror jag.
Är en ny dag imorgon och börjar klockan åtta imorgon.
Sedan har jag fyra veckors semester!

Bye.

Kommentarer
Postat av: M:et

haha, de brukar funka rätt bra faktiskt. Det håller jag med om!!!=P Så de va ju gött de.

2010-07-06 @ 07:21:20
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0