Konversation

..Haha, blir man inte full i skratt?
Lillgrisen vaknade och ropade på mig, jag gick in och tog upp honom, kramades och sedan ropade han på Karln, men sedan ångrade han sig att han gick upp. Så då inleder följande konversation!
L - "ååva"
Jag - "Ska du sova i mammas knä då?"

L - "Inte"
Jag - "Jaha, ska du sova i mammas säng då?"

L - "Inte"
Jag - "Ska du sova i din säng?"
L - "mmm"

Hopp tänkte jag och la ner han i sängen. Han brukar nämligen ångra sig så fort han lägger sig.
Men icke, han är knäpp tyst och har nog somnat djupt i sin dvala igen!
Suck. Ibland har jag en tråkig liten kille. Haha.
Dags för en kaffe.
Bye.

Kommentarer
Postat av: M:et

haha på Lillgrisen!!!:D



SV:

taack, dom där små är så söta så.

2010-07-26 @ 14:31:02
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0