Känslan av att vilja vara struts.

Känslan att vilja vara en struts. Har ni aldrig fått den?
Tänk att kunna gömma huvudet i sanden, när faror hotar.
Jag ser inte dig, så du ser inte mig.
I mörkret kan du inte se mig, i mörkret är jag ensam.
Ja, som ni kanske märker så är det ingen bra dag för mig idag.
Stressade upp till verksamheten. (Kastade på mig kläder, satte upp håret och kissade. fem minuter efter att jag vaknat var jag redan ute ur lägenheten.)
Och sedan har dagen bara gått utför. Eller ja, utför och utför. Ingenting dåligt har hänt.
Har bara haft ångest hela dagen. Hatar de dagar det bara blir så, utan anledning. Suck!

Önskar jag kunde ge min ångest till någon som förtjänar den bättre. Vet just vem i så fall..
Nej, nu ska jag inte vara elak. Det är lätt att gå på folk, när man själv är nere.

Hoppas på en bättre eftermiddag/kväll nu.
Och att ni har en bättre dag än jag.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0