Kakor.

Nu mår jag bättre. Vrålätit kakor.
Kakor är bra, gott om inte annat. :)

Sitter och funderar på vad jag ska fördriva tiden med nu.
Läst alla bloggar jag brukar läsa. Jag har griddlat. Jag har diskat. Jag har gått in och gett Lillgrisen nappen och sagt "Natti natt min skatt.". Jag har suttit och tänkt hur lycklig min karl gör mig. Jag har sjungt. Jag har dansat och jag börjar nu få slut på idéer!

Därför skriver jag. Men jag har inget att skriva. Det står still. Hjärnan arbetar bredvid mig, istället för åt mig.
Kanske ska baka lite grann? Muffins? Kladdkaka? Något? Men orken finns ju inte. Blä.
Dessutom har jag inte grädde hemma och då kan man inte äta kladdkaka. Och inte har jag något gott att ha i muffinsen heller. Hallonen gick till groggen härom dagen. Haha.
Klockan går extremt sakta. Väldigt mycket för sakta. Ingen är social. Jag är inte social.
ääh. Får väl griddla lite till då. ^^
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0