Kaffekopp och pussel

Sitter med min kaffekopp i ena näven, datamusen i den andra.
Försöker att vakna till ordentligt. Är riktigt trött.
Trots att jag nu varit vaken i mer än en timme. Suck.
Har tillbringat min morgon med att pussla.
Lovade Lillebror Nila att bygga klart 1000-bitars pussel till på fredag.
Ja, och det är ju inte omöjligt. :) Så det ska allt gå.

Nu tänkte jag spela lite "letarspel" och vakna till ordentligt.
Och om det är fint väder, så ska jag, Lillgrisen och mor till stranden! :)
Springa in på skoaffären och köpa ett par tofflor eller något åt Lillgrisen.
Så han slipper gå på botten med bara fötter, glömde ju hans sandaler hemma. Dumt!
Och ett par skor till gör väl inget? ;) Hahah.



Hoppas ni har en bra dag.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0