kaffe, spaghetti och blondering.

.. så, men ännu en kopp kaffe i handen skriver jag igen.
Har nyss ätit lunch. köttfärssås och spaghetti.
Lillgrisen har just lagt sig för sin middagslur och karln har inte kommit upp än.
Mor jobbar fram till fyra och småsyskonen + deras far är iväg på simskola. Trots regnet!
Så nu sitter jag här i min ensamhet, lyssnar på musik och bara tar det lugnt.

Idag ska jag inte göra något speciellt. Är ju dessutom så tråkigt väder. Så man kan ju inte hitta på något kul.
Var tänkt att jag och karln skulle mysa till det ikväll med jordgubbar och ett mysigt berg. Men det verkar ju skita sig rätt brutalt. Tråkigt nog. Men det kommer fler gånger. :) Åker ju inte hem än på ett par dagar så! :)
Dessutom har vi ju ett helt liv på oss, så någon gång kan vi ju klämma in det säkerligen. ;) hahah.
Kanske kan tvinga med min mor och ta en tur i bilen sedan. Komma ut från väggarna lite grann.
Får se på det..
Javisst ja. Tant L skulle ju komma förbi efter jobbet idag dessutom. :D Hade glömt det. :P
Ska till henne imorgon och blondera utväxten. :) Sista gången jag gör det det här året. Faktiskt. Tråkigt nog.:O
Är dags att låta håret vila ett år igen, så blir nog att färga det brunt i Agusti någongång.


Nä, ska nog spela något enformigt letarspel som vanligt. Haha.
Bye.

Kommentarer
Postat av: M:et

SV:

Helt galet, jag tyckte lixx de va typ förra veckan jag såg er första gången med barnvagnen!!!=P

Det gick bra att ta sprutorna:) nu hoppas jag bara på att han inte får feber...

Haha, dom små liven sover sig genom vad som hellst känns de som ibland=P

2010-07-13 @ 16:13:51
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0