Hemma igen.

Ibland saknar jag att vara fjorton.
Sommar, sol och öl.
Skutta och röja till Mimikry. Det är sommar för mig.

Nöjer mig idag med att bara lyssna på dom genom högtalarna.
Det rycker i fötterna och lungorna tar in extra mycket luft.
Men studset och skriket får jag hålla inne. ^^
Är hemkommen nu i alla fall.
Tjugoett år, nyduschad och håller på att sminka mig.

Har haft en riktigt skön vecka. Med massa sol.
Jag har till och med blivit brun. ;)
Saknar ihjäl mig efter Lillgrisen. Tårarna är nära hela tiden.
Har aldrig haft så svårt att vara ifrån en människa.
Men han är ju inte vilken människa som helst. Han är ju min gris. hihi.
Gris, groda, gnu. Ja, gud vet alla djur han har fått vara. haha. ^^


Nej. Nu ska jag sminka mig.
Tänkte bara skriva, så ni vet att jag lever. ;)
Haha.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0