Godmorgon

Godmorgon.
Sovit gott? Det har inte jag.
Sovit jätte oroligt, kan inte förstå varför.
Har saknat min karls armar runt mig, hans pussar i nacken innan jag somnar.
Jag saknar även att gå upp mitt i natten och yra in till Lillgrisens rum, ge han nappen och säga "Natti natt, min skatt".

Är jätte trött nu. Men tänkte försöka äta lite frukost och dricka en kopp kaffe.
Försöka vakna till. Så jag om någon timme kan ringa massa samtal.
Ska orka sminka mig också, tänkte jag. Jobbigt är att jag glömde plattången hos Karlns morbror. Attans!
Så får inte glömma att ringa karln och påminna honom att ta med den! Illa annars. :P
Imorgon fyller jag år. Ser faktiskt fram emot en mysig dag med älsklingen.
Hoppas det är fint väder bara, så vi kunde mysa till det på en ö. :)
Hoppas ni får en bra dag, om jag inte skriver något mer idag.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0