Förmiddagen.

Hur kan jag vara så förbaskat trött?
Satt i soffan nyss och kollade på tv, men ögonlocken sjönk ihop och vägde minst fem ton!
Kanske man borde koka en kopp kaffe?
Hahah. lillgrisen är väl för söt, kommer incyklandes på sin röda trehjuling och gormar "HEJHEJ". Haha.
Sötröv där.
Idag har jag varit duktig. Åt frukost med lillgrisen. Ja, jag försöker börja med att äta det.
Sedan busade vi en stund. Bytte bajsblöja och allt som hör till.
Han tog en dusch och sedan stekte vi pannkakor.
Åt det med lingonsylt och grädde. NomNom.
Sedan sov han middag en sväng. Och under den tiden var även jag halvsovandes.
Och nyss vaknade han, han trixar och tråxar med den där cykeln. Kan ju lätt garantera att den är hans käraste leksak just nu.
Måla är också väldigt roligt. Har jätte många söta teckningar som han har gjort. hihi.

Vad säger ni, är det dags för ett inlägg snart. Om hur duktig min son är på att prata, vad han älskar och inte tycker om. Vad han är duktig på och mindre duktig på. Eller vad säger ni?
Vill ju inte skryta allt för mycket. Haha.

Nej. Nu ska jag koka kaffe och plocka upp alla kritor som ligger utspridda sedan morgonens bravader.
Bye.

Kommentarer
Postat av: mormor

mormor vill veta!

2010-07-07 @ 23:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0