fegis, chicken, tönt...

Fegis, chicken, tönt. ja, kalla mig vad ni vill.....
skulle ju ha kört gokart idag, men nej. Jag vågade inte.
Jag valde hjälm, fick en bil tilldelad mig. Gick fram till bilen och sedan vände jag på klacken och sprang bort.
Jag försöker intala mig själv att det var starkt av mig att våga gå fram till den.
Men en "röst" inom mig säger tvärtemot. Att ångesten vinner över mig igen, hur dålig jag är.
Men jag ska inte låta den "rösten" vinna över mig. Inte den här gången heller.

Men trots detta mår jag jätte fint. Lite smått varm bara.
Ont i huvudet efter att ha druckit förlite idag. Bara druckit kaffe idag. AjAjAj. Dumt av mig. ;)
(Kan vara därför jag har lite små ångest också. Är ju ångestframkallande när koffein går ur kroppen.)

Sitter nu ute hos mor. Härligt med kusten igen.
I helgen ska jag bara ta det lugnt och sitta på plåttaket och glassa mig.
Man kan ju alltid hoppas man "råkar" få lite färg. hihi.
Man kan ju försöka i alla fall. ;)


nej. Nu ska jag spela något "letarspel" =)

bye.  (KUSTEN! Gammal bild)
HAV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0