Ensamt.

Ensamt.
Men får skylla mig själv, jag och min dumma hemlängtan. Vad är det för stil?

Mensmonsterheten börjar i alla fall lägga sig nu. Skönt.
Har varit hos karlns morbror nu i helgen. Jag kom hem idag.
Men karln stannade kvar, kommer och hämtar mig imorgon igen.
Vi ska ändå fylla i massa papper och grejer. Så eftersom att jag hade sådan hemlängtan, så kunde jag likväl åka hem idag.
Varför sakna hemmet och ensamheten? Det är väl dumt.
Jag påminns mer om Lillgrisens glada skratt och busiga humör här.
Och gråten är nära. Jag saknar min lille kille. En vecka kvar nu.

Jag har i alla fall haft det bra nu i helgen. :)
Mycket skratt och sådär. Skönt.
Får se när vi åker hem därifrån nu i veckan, eftersom att jag ska dit igen imorgon.
Karln kom på en superbra idé. Att vi "firar" min födelsedag där.
Åker ut med båten, bara han och jag. Picknickar och har det mysigt. :)
Och det tycker jag låter helt underbart faktiskt. :)
DU ÄR MANNEN I MITT LIV.
Måste även påpeka att jag läst klart min bok nu. Tråkigt nog.
Hittade en bok i bohyllan nu, som jag inte läst.
Så nu ska jag lägga mig i ett bad och mysa med hårmask, ansiktsmask och vin.
Och såklart boken! :)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0