Duktig.

Jisses, vad jag har varit duktig idag. Inte varit på latsidan alls. :)

Gick upp med Lillgrisen, tidigare än vanligt vaknade han. Hela kvart i åtta. ;) Hahah.
Åt frukost och mös lite. Klädde på oss och gick till Karlns mor.
Där börjades det direkt med fönsterputsning. Och det har jag hållt på med, tills alldeles för en liten stund sedan. :)
Har bara hunnit hem, värmt mat (rester från igår.) och ätit. Sedan kastade jag Lillgrisen i säng och satt mig här.
Har inte ens hunnit dricka kaffe. Illa!

Sitter nu och väntar på att karln ska komma med den "nya" soffan och det "nya" soffbordet.
Slippa den trånga lilla soffan och glasbordet. Glasbordet har gett mig många mardrömmar, så ska bli mycket skönt att bli av med det! :)
Solen skiner, så ska nog gå ut en sväng med Lillgrisen sedan.
Så han får springa av sig och jag kan sitta i solen med en kaffekopp och en pariserbulle. Låter ypperligt! ;)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0