Det blir inte alltid som man tänkt sig. ;)

...Måste erkänna att kvällen vart inte som jag tänkt. Hehe.
Gick till affären och köpte mig boken "Så länge vi båda andas" av Stephanie Meyer.
Sedan kom Karlns mor på kaffe och stannade till för någon timme sedan bara.
Hoppade då in i en dusch. Men ansiktsmasken och hårmasken hade jag faktiskt.
Det enda var bok och vin som fattades, men orkade faktiskt inte alls ta ett bad.

Sedan ringde karln och vi pratade en stund. Saknar honom redan.
Har även hunnit smälla i mig en påse med pizzabullar. NomNom. =)
Hade tänkt lägga mig och kolla på New Moon nu, och sedan sova.
Ska upp tidigt imorgon och leka vuxen. Ringa massa viktiga samtal.
Och sedan kommer älsklingen och då ska vi flänga högt och lågt med massa viktiga papper.
Kan man bli vuxnare?? ;)
Sedan blir det att åka hem till hans morbror igen. Trevligt, trevligt! :)

Hoppas ni har det bra, så hörs vi säkert i slutet av veckan.
Om jag inte skriver lite imorgon bitti!
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0