bröl

Har blivit "dålig" på att uppdatera. Eller ja, dålig om man jämför med förr. ;) Haha.
Har nog inte haft så mycket att skriva det senaste. Faktiskt.
Händer inte så mycket just nu.
Den här veckan är ju Lillebror Nila här, han och karln har varit och fiskat. Han har lekt med Lillgrisen. Sedan har vi inte gjort så mycket mer.
Lillgrisen har ju vattenkoppor, så vi kan ju inte direkt hitta på så mycket ute. Tråkigt nog.
Imorgon ska jag åka gokart med min verksamhet. Läskigt.
Är osäker på om jag vågar. Jag nästan vet att jag inte vågar. >_<
Men ja. S och jag skulle tvinga varandra till att göra det! Haha.
Får se hur fort (läs långsamt!) det kommer gå bara. ;) Hahah.
Efter det ska vi åka till mamma igen! :)
Kusten, jag älskar kusten! Speciellt på sommaren. Om man tar bort alla sommargäster det vill säga.
Vi stannar över helgen. Kommer nog bli super!
Tänkte tvinga min karl att sitta på ett berg en kväll, äta jordgubbar och bara mysa! :)
Nog för att jag inte behöver tvinga han. (tror jag. ;) Hahah)


nej. Nu ska jag diska.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0