Bilresa och stor kille! :)

Åh hej och goder afton.
Sitter nu ute hos min morbror, på..... modem.
Ja, det trodde ni inte längre fanns, men sirru jo det finns det. :)
Lite segt. Men funkar ändå! :D

Bilresan gick jätte bra. Lite gnäll ibörjan. Då Lillgrisen var övertrött.
Men tillslut somnade han. Och efter två timmar, vaknade han och då svängde vi in och fikade och tog kisspaus.
Sedan var det biltur igen.
Han lagom hem till syrran, när morbror kom och hämtade oss där. Då åkte vi till fader en sväng och fikade.
Sedan åkte vi ut hit. Myspys.
Lillgrisen åt kvällsmat och borstade tänder. Sedan var det hopp i säng för hans del.
Han är en stor kille som somnar själv i rummet, i en vuxen säng!!! Han bad mig dessutom STÄNGA dörren när vi sa godnatt och jag var påväg ut därifrån. Nästan så jag börjar gråta, vart tog min bebis vägen? :O

Sedan fick jag försenad födelsedagspresent. En Sony Ericsson X10 mini och jag älskar den.
Tack morbror, mamma och pappa. Det kunde inte bli bättre.
Det enda jag önskade mig och ville ha i födelsedagspresent. Så bättre kan det väl inte bli?

Och sen hamnade jag här framför datorn.
Ska snart gå och sova tänkte jag. Är ju en dag imorgon också.... faktiskt. :)
Hoppas ni haft en bra dag, vi har haft regn exakt hela vägen. Usch!
Hoppas på bättre väder nu i helgen.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0