bättre kan det knappast bli =)

Gud så jag mår bra. Brukar göra det när jag är här.
Finns inget annat ställe som jag trivs så bra på, som här. Ute hos morbror. I mormors gamla hus.
Helt underbart. :) Mår som fisken i  vattnet.

Och bättre vart det ju av att karln ringde förut. Min lilla skogsmulle! hihi.
De har så dålig mottagning där ute i skogen, så han fick lov att ta kanoten och paddla ut till mitten av sjön, bara för att ringa mig. Det gör mig glad i hjärtat. :) Han är helt underbart och ju längre tiden går, desto mer älskar jag honom. <3

Har haft en jätte bra dag i övrigt också.
Syster kom ju hit på te och macka på eftermiddagen, vi lyssnade på muppmusik och sådär.
Sedan åkte vi in till stan. Struntade i tjörrgårn (kyrkogården på ren svenska. Haha.) idag, tar det imorgon eller innan vi åker.
Åkte och umgicks med tant M, så jävla underbart! Ser ju knappt varandra, eftersom det är så jävla långt emellan.
Men hade det mysigt där. Sedan hämtade pappa oss och körde ut oss hit igen. :)
Lillgrisen hoppade i säng och var nog helt slut. Lite gnäll, men inte alls mycket. Smög sig upp en gång och satt sig och kollade på.... SPORT! Kan någon förklara hur JAG kan ha fått en sportintresserad unge? Jag som knappt vet vad en boll är, eller hur man springer. Så... hur kan jag få en sådan unge? Haha.
Men jo, friidrott var mycket intressant. "BIING BIIING" Satt han och sa till tvn när jag kom på han. Vilket betyder spring! Haha.

Sedan hamnade jag här. Och ska snart sätta mig och kolla en stund på televisionen tror jag.
Hoppas ni haft en bra dag.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0