Återfunnet.

Sköljmedlet är återfunnet! :)
Hade ställt det högst upp på en hylla i klädkammaren..
Hmm. Är dock inte helt säker på om det är jag, fast det är det nog.

Jag är helt slut. Har bara tagit köket än så länge.
Vet dock inte hur jag ska orka resten.
Och dessutom har jag inte någon riktig motivation till det nu heller.
Jag tycker att jag plockar och plockar, men ändå så ser det ut som helvetet här hemma.
Man tycker ju att det borde se lite bättre ut, men jag tycker aldrig det ser fint ut längre.
Suck.
Kan det ha med att göra att Lillgrisens leksaker ligger överallt?
Till och med under min och karlns säng. Vart man än vänder ögonen, jo. Nog f-n ligger det en leksak där.

Haha. Åh vad inte positiv jag känner mig idag.
Blir nog bättre när det är klart! :)
bye.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Arrive of sköljmedel^^ Kan behövas vid städning..

2010-07-28 @ 14:44:48
URL: http://tantmiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0