Ett tag sedan.

Hoppsan, var ett tag sedan något blev skrivet här.
Har ju inget internet hemma. ^^
Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
Här hemma hos min mor en snabbis. Säger hej åt småsyskon och sådär.
Var sju veckor sedan jag var här sist, så var ett tag sedan. Plus att det var min helg med lillgrisen, så då kunde jag ju passa på, så de fick träffa honom också!
Åker hem imorgon, fast tar moder med mig hem. :) Bara till på söndag, men alltid trevligt med mamsens sällskap! :)
Saknar dock min karl, vet inte riktigt hur jag ska kunna somna ikväll. Något förslag?!
Tänkte att jag skulle spela lite wii tills tröttheten är ett stort faktum! =)

Annars händer det inte så mkt i mitt liv.
Precis skolat in lillgrisen på dagis. Så nästa vecka är schemalagt! :)


Nej, nu orkar jag inte skriva mer för tillfället. ^^
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0