Vin, öl och kortspel.

Godmorgon!
Jag har sovit till nio idag. wehoo!
Brukar ju annars vakna prick åtta och vara klarvaken. ^^

Middagen igår var riktigt trevlig.
Åt god mat och drack vin. Spelade kort och drack öl.
Det var skönt att bara dricka lite grann. Några glas vin och en öl.
Jag kan kontrollera mitt drickande. (Känns mycket bra!)
Gick hem runt ett tror jag, var mycket skönt att kasta sig i säng och stensomna! =)

Idag är det allahjärtansdag.
Det kommer nog bli skit mysigt tror jag.
Vi ska laga mat, mysa och bara ha det underbart.
Jag har aldrig tyckt om den här dagen, jag har aldrig firat den här dagen.
Men i år, då blir det ändring. För att jag har världens underbaraste karl! :)


Nej, nu ska jag läsa en stund. :)
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0