Verksamheten.

Jag brukar bli rädd när jag tänker på hur bra jag mår.
Allt känns skitbra, jag mår bra. =)

Fast.. det snöar ute. :/
Hur ska jag orka gå till dagis med lillgrisen när man knappt orkar dra vagnen i snön?
Suck, är så trött på snö!
Ska faktiskt städa när jag kommit hem sedan, är ledig från verksamheten idag. :)
Ska gå och bowla med dom i morgon istället. =) Lillgrisen ska följa med!
Tror jag ska gå i alla fall. :)
Jag gillar verksamheten, man får dricka miljoner koppar kaffe och kolla på när de andra äter.
Skön avkoppling om dagarna. ;D Heheh.
Nej, skämt åsido. Men det är helt okej faktiskt. :)
Nästa torsdag ska vi tydligen styrketräna(??)! Jisses.
Efter en timmes promenad dessutom, jag kommer vara mer än dödligt mör i kroppen.
Ska dessutom behöva gå en timmes promenad efter det också. ^^
Haha, men ja.. det tar vi då. :P OM jag ens ska vara med på det.

Nej, nu har jag inte så mycket att säga.
Lillgrisen har en misslyckad frisyr.
Karln är helt underbar och tråkigt nog på "jobbet".
Jag är trött.

Bye  :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0