Vårskor!

Jag har beställt nya skor. Är de inte bara såå söta?cute.
Nya fina vårskor, bara resten av våroutfiten som fattas då? Och självklart... vårvädret!
Dock kändes det som vår ute nu, solen lyser och det är jätte skönt ute. Dock är det lite väl mkt snö för att vara vår.
Köpte även en t-shirt åt Karln, hoppas han blir lite glad i alla fall. :) Tyckte han behövde en ny tröja. ^^
Skulle köpt en tröja åt Lillgrisen också, men så vart det inte. Den var slut. Får bli en annan gång.

Hmm. Vad ska man hitta på för mat idag?
Funderade först på om man skulle  göra kyckling, men njaaae.
Sedan funderade jag på koka korv, steka köttbullar och bacon med mos. Men... Neeej.
Så. Det får nog bli vanliga korv m. bröd.  ;D Haha.
Men jag är faktiskt trött idag, så det får gå.


Funderar på att ta en kopp kaffe nu. Faktiskt.
Trots att jag hatar att dricka kaffe ensam. :p

Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0