Mardröm, pussar och skvaller.

Jag känner mig utsövd, men ändå trött. Hur lyckas jag?
Jo, jag har drömt en mardröm heeela natten. Konstant.
Man brukar ju ha känslan att natten är över på ca 20minuter. Men så kändes det verkligen inte nu.
Vaknade ett par gånger under natten, men bara fortsatte drömma denna mycket mysko mardröm.
Det går inte ens att förklara den, så mysko är den.
Låg och kramade om karln varje gång jag vaknade, pussade honom i nacken och tänkte att allt är bara en mardröm och att jag är trygg tättintill världens bästa karl. =)

Och imorse hade jag svårt att låta honom gå, trots att han försovit sig.
Pussar i överflöd och jag vet att han gillar det. ^^
Han tycker inte att jag är jobbig, trots mitt pussbegär. ;) Haha!
Det är ju tur det. :P

Hmm, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.
Marielle ringde, så pratade i 1½ timme, så kom av mig lite. ;)
Men det gör inget, alltid trevligt att skvallras! :'D

Ska dra mig iväg till karlns mor nu.
Men skriver kanske mer sedan. ^^

Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0