Trött!

jag är så jävla trött!! Ge mig en natt där jag kan sova ordentligt!
Antingen vaknar Lillgrisen (nog för att det bara är att ta på han täcket så somnar han om.) eller så ställer kattjäveln till det. Puttar ner alla ljus från fönstret, leker med gummisnoddar mitt i natten, river ut grejer ur hyllorna. Osv.
Jag känner att jag skulle behöva sova en HEL natt.
Visst jag och karln gick och la oss strax efter nio och jag sov fram till halv nio idag. Men när man går upp tre-fyra gånger per natt, så störs sömnen rätt mycket...

Men annars är det bra. ^^
Lillgrisen ska åka till sin farmor och farfar idag, så jag ska nog passa på att bara ta det lugnt i helgen.
Försöka sova kanske? ;) Hahaha.
Nej, men det är inte som det låter. Han är jätte duktig som sover från klockan sex till åtta. Det är inte det. Och han brukar hinna vakna innan jag går och lägger mig och vilja ha på sig täcket.
Jag har funderat på om man ska börja tänka på att köpa en riktig säng åt honom? Träna honom att ligga kvar i den.
Han ligger ju kvar på madrasserna på dagis. Så det borde väl gå bra?
Ser så fånigt ut när han är i sin bebissäng. ^^
Men den tanken tåls att fundera lite till på.

Nu ska jag göra frukost!
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0