Svammel.

Jisses, tror att jag kanske är mer bakis än jag trodde.
Det går bra så länge jag koncentrerar mig på dator, tv eller bok. Men när jag bara sitter och stirrar så känner jag mig mycket yr!
Men, ja... är huvudet dumt får kroppen lida. ;)


Har ganska tråkigt nu, finns inget vettigt att göra.
Eller ja. Jag ska ta mig lite kaffe och städa tror jag.
Men måste hitta orken till det först. ;)

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag.
Sitta och vänta på att karln ska komma hem från fisket...
Vilket nog tar hela dagen.
Sedan måste vi åka och handla.
Lillgrisen måste ha blöjor och jag måste ha margarin om jag ska kunna baka.
Kaffet är väl snart slut dessutom, toapapper får inte glömmas!! Sista rullen används nu, skulle vara illa om det tog slut. Haha.


Och nej, jag har nog inget intressant att skriva.
Så... Borde kanske avsluta skrivandet nu?

Förresten... Matsuflex åkte ut, så tönten vann...

Nej, nu ska jag kolla på 16 and pregnant! :)
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0