Sextiosju och en halvtimme.

nikotinfri: sextiosju och en halvtimme.

Idag är jag lite måttligt bakis.
Eller ja, inte riktigt. Jag känner mig lite yr i kolan bara.
Annars mår jag bra. :)
Kunde inte somna om när karln åkte iväg och fiskade klockan sju i morse.
Heja, fan vad lyckat.
Så låg i sängen till klockan åtta, sedan tog jag mig ett bad och läste lite grann.
Efter det har jag bara legat i soffan och läst.

Gårdagen var trevlig, skönt att komma ifrån hemmet lite grann och komma ut.
Tyckte allt gick fint, inte en uns av ångest.
Trots att jag fick lov att snacka engelska hela kvällen. :P Haha.
Men ja, allt gick jätte bra.
...Måste dock köpa mig en ny bacardi apple, den tog slut. ^^





Nej, nu ska jag vänta på att "världens kanske sämsta pojkvän....ever!" ska börja.
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0