Och jävlar vad jag vill....

Hej igen!

Nu har jag lämnat Lillgrisen och druckit kaffe med Karlns mor en sväng.
Mycket trevligt.
(Ja, jag vet att jag kan skriva "svärmor" istället, men det låter som en elak gammal tant. Haha.)
Och nu sitter jag här framför datorn och kollar lite.

Jag har kommit på en sak. Jag hatar mitt "vinterutseende".
Jag vill vara mer "tjejig", men under vintern så är jag mer pojkaktig.
Gömmer mig i tjocka tröjor och mjukisbyxor. Har "slaffsiga" skor och en tjock vinterjacka.
Hur kvinnligt är det då? Jag vill ha kort kjol, tajta linnen och höga klackar! Det är då jag trivs som bäst.
Så jag ska nog faktiskt förlänga håret, så att jag blir snäppet kvinnligare. Tycker ni inte att det låter som en bra idé? (Vem frågar jag egentligen, är typ en som är inne på bloggen ibland.) 
Och jävlar vad sugen jag är på att bli blond igen, eller i alla fall bli ljusare.
Och jävlar vad jag vill göra klart halstatueringen som bara är påbörjad.
Och jävlar vad jag vill köpa nya söta skor.
Och jävlar vad jag vill köpa en ny väska.
Och jävlar vad jag vill ha saker. Hahah.

Men ja. Jag är nöjd egentligen.
Även fast det inte ser så ut kanske. Haha.


Nej, nu ska jag kolla vidare innan jag går och hämtar posten.
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0