NomNom.

Godförmiddag. =)

Lillgrisen har precis vaknat och äter nu frukost. Macka och jordgubbsproviva.
Och jag smälde i mig den tredje tallriken med risalamanta sedan igårkväll. NomNom.
Men det får man göra när man har en hejdundrande mensvärk!
Har inte kunnat sova bra alls inatt, vaknat flera flera gånger och då har det tagit en stund att somna om.
Klockan halv fem var jag påväg att ge upp och gå upp och läsa eller något sådant.
Men var alldeles för trött. Så somnade om tillslut i alla fall.
Efter karln hade åkt till "jobbet", så låg jag kvar en pytte stund. Sedan gick jag upp.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Vika tvätt och lägga in det där det ska vara kanske?
Sedan kommer karlns lillebror hit också, efter han slutat skolan. Då har jag lovat honom att vi ska baka och spela skip-bo! =) Inte helt fel det inte. =)
Dumle och chokladmuffins. NomNom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0