nikotinfri, kaos och hjärnslask.

Nikotinfri: fem timmar.
Jag håller på att avlida, är redan superstressad på allt.
Hur ska jag klara mig?
Har försökt avvänja mig hela januari, och trodde det skulle vara lätt nu då.
Men icke!
Det gick mycket smidigare när jag var gravid, nu har jag ju inte någon speciell anledning.
Men jag SKA klara det, hur dåligt jag än kommer må i några dagar, veckor.
Tänk imorgon bitti? Hur ska jag klara mig utan morgonsnusen? Illa.
Kan någon ge mig tips på hur jag ska klara mig?

Har hällt i mig 5-6koppar kaffe nu i eftermiddag, illa!
Är skakig och min hjärna väller fram konstiga meningar i huvudet.
Är det normalt när man har druckit mycket koffein? Haha.
Tex så säger min hjärna: "Randigt korvskinn med saffran är bra att ha i fickan när solen skiner bakom ladugårdsfönstret."
Eehm, vad är felet på mig? Haha.

Nej, nu ska jag blänga på house, vänta på att karln har lagat färdigt maten.
Råstekt potatis med kotlett och bearneisesås. Säkerligen snaskigt. Han brukar laga mycket god mat!
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0