Nervös.

Jag är fruktansvärt nervös inför morgondagen. Trots att jag intalar mig själv att det kommer gå bra.
Det är inget att vara nervös för. Men endå, endå så bubblar det i magen av nervösa känslor.
Kan dock kanske vara de femtioelva koppar kaffe jag druckit idag, för att lindra oron också? Haha.
Var tillochmed så nervös så att jag började greja med alla viktiga papper.
Bytte pärm, slängde massa gammalt och satte in Lillgrisens papper i en egen mapp.

Nu undrar ni säkert, "Vad fan är hon så jävla nervös över?".
Nej, det kanske ni inte undrar, men jag kan berätta det ändå.
Jag ska ju börja på en verksamhet imorgon, som är till för att jag ska "lära" mig vara bland folk igen.
Jag har inte utsatt mig för en sån situation sedan jag hoppade av skolan i november, tvåtusensju!!
Det är över två år sedan, galet!

Men som sagt. Det kommer gå fint. Det vet jag!


Bye. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0