Myskväll

haha, Som sagt var ju gårdagen bara skit.
Den fortsatte efter jag skrev sista gången.
köttet brändes vid, fick lov att göra korv istället. (Den sprack.)
pommes fritesarna vart sega.
Osv. Osv.


Fast.. jag måste verkligen ha världens underbaraste karl!
Lånade film (Nyaste Beck-filmen) och köpte MASSA godis och ostbågar till oss.
Vi hade en riktig myskväll. :) Duschade och gick och la oss sedan.
Låg och småpratade med hans armar om mig.
Du är verkligen underbarast. Du är verkligen min.

Och  idag ska vi på middag med en arbetskamrat till karln.  Och hans tjej.
Känns lite... vuxet! Haha.
Vittvin och god mat skulle det bli. Mysigt!
Känns jätte bra det här. :)

Nu är karln och fiskar. Han åkte klockan sju.
Fick mig en massa pussar innan han åkte, så klarar mig nog fram tills han kommer hem. ;)


Hmmm!!! Pelle har vält en blomkruka ser jag nu. *suck
Bäst att ta reda på det.

Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0