Kvällen...

...Det kliar i näsan...
Intressant? Nej, men det gjorde faktiskt det.

Snart ska lillgrisen gå och lägga sig. Fast först kvällsmat och tandborstning.
Ta på fina pyjamasen, byta blöja och pussa sin mor godnatt. :)
Fast just nu är han upptagen med att gömma mina nycklar i ett tomt digistivekexpaket.
Undrar om jag kommer att komma ihåg det när jag väl behöver dom?
Om jag skulle skriva att de fattades, kan ni påminna mig då? ^^

Och ja, jag vet att det är fler än en som läser, för det kan man faktiskt kolla. :P
Så därav kan jag skriva ni. ;)
Är faktiskt fler än jag trodde som läste, dock inte alls många. (Som det kanske lät.) Haha.
Men fem-tio stycken varje dag, det tycker jag är mycket. Speciellt eftersom att jag aldrig skriver något intressant.
Min vardag, kan den vara så kul? :P Haha.....


Pratade med brorsans fru i tlf nyss. Alltid trevligt att höra ifrån dem.
Så man vet att allt är bra med dem, hund och son. =)
Lillgrisen har ju faktiskt en kusin, som är en liten minigris. ;)
En liten bebis som man skulle vilja nypa lite i kinderna.
Usch, låter som en tant. ;D Haha..

Nej, nu är det dags att göra kvällen för grisen.
Bye :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0