kaffe, kaffe och kaffe.

Goddag.

Dagen har varit okej, sket dock i sminkningen imorse.
Valde att noppa ögonbrynen istället.
Men ja, det vart promenad klockan sju till dagis. Det var faktiskt ganska skönt.
Drack massa massa kaffe på verksamheten idag, snackade en massa och tog det lugnt.
Vi funderade på vad vi skulle hitta på för något de närmsta.
Kom fram till att vi skulle göra egna ansiktsmasker och scrub. ^^
Så det kommer det väl bli. : )) Finemang. :)

Sedan kom karlns mor dit och drack ännu mer kaffe med mig i cafeterian.
Vi väntade på att karln skulle få lunch, för han skulle hjälpa henne byta avgasrör eller något sådant.
Så jag fick skjuss till dagis. :)
Lillgrisen var lagom trött när jag kom, så han somnade i vagnen påväg hem. ^^

Sedan har jag bara hunnit äta tre mackor och suttit här.
Och sedan har jag bara suttit här.
Vet inte riktigt vad man ska hitta på mera.
Ska väl betala den där mobilräkningen nu, sedan vänta på att lillgris vaknar. :)

Bye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0