Huvudvärk och slö.

Jisses, vilken huvudvärk jag har skaffat mig.
Kan det bero på den nollbefintliga kaffekonsumtionen idag tro?
Men som ni säkert vet vid det här laget, jag gillar inte att dricka kaffe ensam.
Så, ja. Jag får skylla mig själv. ^^

Nu sitter jag och kollar på made och som vanligt har jag redan sett avsnittet.
Karln ringde nyss också. Vi ska handla efter att han slutat jobbet.
Så ja, kanske man borde ta på sig något annat än det här?
Nej, jag gillar mina förstora blåa mjukisbyxor och mammas gamla stickade tröja.
Ja, jag är sleten. Än sen?
Ingen känner mig här ändå. ; ) Hahaha.

Men jävlar vad trött jag börjar bli.
Ska nog lägga mig en stund i soffan och slöa.
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0