Helgen

Åhå, karln hade lånat sin lillebrors dator. Och jag snor internet av grannen. Yeay.
Haha.
Lillgrisen ligger och trynar och sover som en stock!
Men när han har vaknat blir det att laga lunch och sedan ska vi nog dammsuga.
Ser ut som röven här hemma nu!

Min helg har varit underbar.
Umgåtts med älskade mor. Var behövligt, saknat henne som tusan!
Vi åkte ju hem hit i förrgår. Vart en lugn kväll.
Åkte och handlade mat och mamms köpte två böcker åt mig. :) Tack mammsen!
Sedan åkte vi hem och glodde på tv, AFV.
Jag och mamms skrattade så vi grät, karln kollade på oss som om vi var dumma i huvudet... han kanske har rätt? ;) Haha.
Sedan gjorde vi tacos och grisade i oss!
Åt så jag höll på att storkna, mådde brutalt illa. Så karln satt uppe med mig en stund. :)
Gårdagen spenderade jag, mamms och lillgrisen genom att promenera. Gick först ner på stan, dock hade det stängt överallt. Så vi gick till hemkompaniet istället! Trevlig affär.
Handlade en ny potatisskalare, muffinsformar och en kylskåpsmagnet! : ) Finfint!
Handlade en ny kolsyrepatron också, så nu kan vi äntligen dricka kolsyrat igen! :)
Sedan promenerade vi hem och drack kaffe med karlns mor!
Och på kvällningen var det dags för mamms att åka hem igen, lillgrisen vart jätte ledsen!
Han har inte vart ifrån mormor mer än 5cm knappt under hela helgen. ^^

Men ja, det var väl min helg.
Kollade på en film igår iofs, blood and bone. Den var... konstig! Haha.

Mer har det väl inte hänt direkt.
Så... bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0