Hämtning snart.

Jahopp. Då var det snart dags för att gå och hämta lillgrisen.
Och vad har jag hunnit göra? Ingenting. Haha.
Gick hem till karlns mor och åt frukost, drack kaffe och snackade en stund.
Sedan kom jag hem och satt mig vid datorn, spelade lite Harry Potter.
Harry Potter och de vises sten för att vara exakt, har snart varvat det. Haha.
Sedan har jag inte hunnit med mer, men får väl diska när jag hämtat lillkillen istället. :)
Han ligger nog och grisar och sover när jag ska hämta honom, säkerligen. :p

Han var jätte duktig när jag lämnade honom idag.
Han visste så väl vad som väntade honom, för när jag klätt av honom ytterkläderna så började han storlipa.
Dock sträckte han ändå ut armarna mot dagisfröken och vinkade hejdå till mig.
Och slutade grina innan jag gick också. Hihi.
Han verkar trivas väldigt bra på dagis, han gillar ju gunghästen där i alla fall.
När jag inskolade han, så satt han mest hela tiden på den. =)
Så förvånar mig inte om han gör det nu också. ^^

Jag är så trött, så trött.
Blir nog en tidig kväll ikväll, tror jag.
men man vet ju hur det brukar bli när man säger så. Haha.

Nej, nu ska jag snart gå och ta på mig ytterkläderna.
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0