godmorgon!

Godmorgon, godmorgon.
Sitter och vräker i mig ostbågar. NomNom!
Orkar inte längre hålla reda på hur många timmar jag varit nikotinfri, det är alldeles för många.
Det är sååå synd om mig. ;)

Det vart inge vettigt gjort alls igår. Disken står odiskad, golvet är odammsuget och tvätten är ovikt och oinlagt i garderoberna.
Men idag, idag ska jag göra allt det faktiskt.
Plus att jag ska steka en sjuhelvetes massa pannkakor. Är slut på pannkakslagret i frysen.
Passar på att steka det när lillgrisen inte är hemma och vill hjälpa till. Det underlättar en smula om man kan göra något sådant när man är ensam. Haha.
Vi ska åka och handla också. Hur ska vi hinna med allt??
Tvättiden börjar klockan fem och lillgrisen kommer hem halv sex-sex någongång.
Hmm.. Gäller nog att sätta fart nu redan kanske?



Mja, ska läsa lite bloggar till att börja med. ;)
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0