Godkväll.

Godkväll!

Hmm, jag har inget vettigt att skriva... som vanligt.
Men vad gör väl det?

Idag har det för ovanlighetens skull inte gjorts något utanför ramarna.
Lämnat Lillgrisen, druckit kaffe, bloggat, läst bloggar, hämtat lillgrisen, diskats, vikt tvätt, druckit kaffe, diskats igen, ätit lite mat och spelat X-files.
Så, ja. Dagen har sett ut som vanligt.
Städade iordning lite i klädkammaren också. Men är så svårt med för lite galgar där inne.
Plus att jag inte har någonstans för mitt smink att vara heller.
Lillgrisen fick ju bokhyllan till sitt rum.
Så nu har jag fått ordna om alla skor och sminket ligger uppslängt på hyllorna.
Men, men. Är bara att göra det som går att göra med det så länge.

Jag längtar efter sommar, värme och tjejighet.
Ja, jag tjatar antagligen om det just nu. Men det får jag göra.
Är man mensmonster, så får man göra sådant. Faktiskt. Enligt mig. Kanske?
Haha.


Nej, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
Ska nog kolla på skor och drömma mig bort en stund. ;)
Bye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0