Fjolligt!

Jaha, vad var jag så nervös över egentligen?! Haha.
Vad fånig jag är. Det gick bra, men visst var jag nervös och orolig medans jag var där också.
Men nu efteråt känns det bara bra, bevisar för mig själv att jag faktiskt kan.
Att hoppet inte är över än för mig. ;D
Dock kommer jag väl vara lika nervös på måndag igen, men det får väl gå. =)

Så.. vad har jag gjort idag?
Jag har druckit kaffe, kopp, på kopp, på kopp. :)
Skrivit en kortfattad resumé om mitt liv 1989-2010.
Skrivit om fem (fast kom bara på fyra) drömmar som jag skulle vilja ske inom tio år.
Och skrivit en årsplan.
Efter det slutade vi. =) Finet!
Väntade på att karln skulle ha lunch, så åkte vi hem en snabbis (var så brutalt kissnödig efter alla koppar kaffe. Har ju fobi för att kissa någon annanstans än hemma också.), sedan åkte vi till mcdonalds och åt lunch. :)
Hämtade Lillgrisen på dagis och sedan fick karln lov att åka tillbaka till jobbet.
Lillgrisen och jag kom hem, han la sig och sov och jag satt mig här.
Något mer har inte hänt. Haha. =)


Nej, nu ska jag läsa lite bloggar.
Skriver säkerligen mer senare. ;D

Bye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0