Dålig dag.

Jag kokar av irritation.
Gick och hämtade posten, dels räkning och sedan ett från arbetsförmedlingen.
Yippie vad glad man blir att de avaktualiserat mig.
Ringde upp dem och fick prata med världens surkuk! Han lär irriterad på mig som om det är JAG som gjort fel.
Jag har enbart lyssnat till vad soc har sagt åt mig. De hade ju pratat med arbetsförmedlingen sa de, så jag behövde inte bry mig om det där, eftersom att jag förtillfället ändå inte står till arbetsmarknadensförfogan.
Surkuken sa åt mig att jag fick lov att gå dit och skriva in mig igen.
Ringde min soctant och sa hur läget låg till, hon förstod inte alls vad som hänt. Eftersom hon pratat med arbetsförmedlingen. Så jag får vackert ta och skriva in mig igen, eftersom den herrn hon pratat med är på semester. Yippie! Nej, inte alls sugen på det här.
Så ja. Nästa vecka får jag ta mig en promenix till arbetsförmedlingen helt enkelt. Kul. Noot!



Jo, man har ju hört att dålig sömn och dåliga dagar hör ihop. Måste vara så.
Har på detta sjukt ont i huvudet också...!
Så idag har lillgrisen och jag tagit upp pannkaka ur frysen och snaskat! NomNom!


En sak är bra. Fick mitt nya foundation av Karlns mor igår! =) Finemang!
Hoppas på att det är bra bara. =)
Tänkte nästan att jag skulle beställt skitsnygga ögonskuggor den här gången, men... beställde ju faktiskt nya skor och en tröja åt karln, så det får väl vänta helt enkelt. :)
Har man tur kanske det finns nästa gång också? ;D

Nej, nu ska jag aktivera sonen.
Bye. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0