Ännu mer svammel

Vet ni vad jag tror?
Att jag har för mycket fritid.
Hahah, jag uppdaterar konstant här känns det som.
Dock tror jag inte att det är någon som läser det. Eller?
Men det gör mig inte speciellt mycket, bara skönt att skriva lite grann. : )

Mitt bakrus har gått över nu iallafall. Skönt. =)
Så hade tänkt att jag skulle ställa mig och diska lite grann.
Har jag orken kanske jag till och med går ut med berget av sopor som ligger på balkongen. ;)
Haha.
På tal om balkongen... Till våren, sommaren... hur får man en balkong att bli lite mysig?
Skulle vilja kunna sitta där ute på sommarkvällen och läsa en bok, smutta på en kall öl och bara andas in doften av nyklippt gräs. Hade ju inte suttit helt fel. ;)
Dock har jag inge utemöbler, så kan ju uppstå problem med det där.
Får se vad man har råd med längre fram...
Är ju ingen större idé att tänka på det nu, när det är metervis av snö ute. ^^ Haha.


Karln har inte kommit hem än heller.
Han och hans lillebror var ute och fiskade, de tråkmånsarna! ^^
Nejdå, men det är ju roligt för de som tycker att det är kul att fiska.
Jag följer gärna med och kollar på när de fiskar på sommaren, men... frysa röven av mig nu? Hmm. Nejtack!

Nej, dags att göra något vettigt av dagen kanske?
Ska BAAARA läsa lite bloggar först. ;p

bye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0