Tomtenissar.

Tog mig en varm, skön dusch förut! Tvättade av mig fem kilo smink! Skönt.
Efter duschen skickade jag ett långt mail till min fd. soc"tant" som slutade. Jag saknar henne.

Nu väntar jag på att karln ska bli klar i duschen, så vi kan kolla på film.
För sen ska jag sova, så jag orkar upp imorgon! :)
Ska ta med mig Lillgris till verksamheten tänkte jag, fika lite och sedan gå till dagis.
För Lillgris ska ju gå luciatåg imorgon. Han ska vara tomtenisse! :)

Eller ja, det ska vara utomhus. Så han kommer ha overall på sig och en tomteluva.
Vi mös runt med dem förut. Haha. Han skrattade som en tok när vi hade dem på sig.
Undra om han tycker att sin mamma är konstig? ;) Haha.
gf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0